1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj len "zákon o verejnom obstarávaní" alebo len "ZoVO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ uvádza, že obstarávateľ nie je oprávnený vyžiadať si doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní z informačných systémov verejnej správy a teda uchádzač je povinný na účely preukázania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložiť doklady podľa § 32, ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, ak nepreukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie dodávať predmet zákazky preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
neuplatňuje saneuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov k podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač predloží zoznam dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Uchádzač musí predloženým zoznamom dodaných tovarov preukázať, že počas predchádzajúcich troch (3) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania dodal odberateľom kumulatívne minimálne 60.000 MWh elektriny, pričom elektrinu dodával minimálne jednému (1) firemnému odberateľovi (nie domácnostiam) v objeme minimálne 5.000 MWh za obdobie dvanásť (12) kalendárnych mesiacov. Zoznam dodaných tovarov musí obsahovať: - identifikáciu odberateľa, - názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti, s dôrazom na charakter dodaných tovarov (dodané tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky), - zmluvné obdobie, - objem poskytnutých dodávok tovarov v MWh, - meno a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť. V prípade dodávania tovarov v dlhšom časovom období ako sa požaduje, uchádzač alikvotne vyčísli objem poskytnutých dodávok tovarov v MWh za sledované obdobie. V prípade, ak uchádzač dodával tovary ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba objem poskytnutých dodávok tovarov v MWh dodaných ním samotným.
Obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 300.000,00 EUR (slovom: tristotisíc eur). Spôsob zloženia zábezpeky: - zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet obstarávateľa, alebo - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, alebo - poistením záruky. V prípade, ak uchádzač zvolí spôsob zloženia zábezpeky formou poskytnutia bankovej záruky za uchádzača alebo formou poistenia záruky, obstarávateľ požaduje, aby uchádzač najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk doručil obstarávateľovi originál záručnej listiny banky, resp. originál záruky vystavenej poisťovňou na základe poistenia záruky predloženej v ponuke uchádzača na adresu obstarávateľa: Železnice Slovenskej republiky - Centrum logistiky a obstarávania, Klemensova, 8, 813 61 Bratislava, I. poschodie, číslo miestnosti: 158 - sekretariát. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Názov uchádzača
| Výška cenovej ponuky
| Úspora | Priemerná zľava v ponukách uchádzačov
| Stav
|
---|---|---|---|---|
3 € | 100 % | 11,8 % | Víťaz |
Názov dokumentu | Typ dokumentu
| Dátum zverejnenia |
---|---|---|
+2 | Jednotný európsky dokument - výzva | 10.08.2021 |
+11 | Súťažné podklady | 10.08.2021 |
+1 | Iný dokument k zákazke | 16.08.2021 |
+9 | Súťažné podklady | 08.09.2021 |
+9 | Súťažné podklady | 07.09.2021 |
+1 | Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk | 04.10.2021 |
+1 | Zmluva | 08.11.2021 |
+0 | Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ | 08.11.2021 |
+1 | Ponuky uchádzačov | 16.11.2021 |
+3 | Zápisnica | 08.11.2021 |